SHAME ON ME!

Hej trogna läsare, jag ser att ni kikat in trots den usla uppdateringen. Roligt!
Jag lever,jag lever, jag lever! MEN jag har ägnat den senaste tiden åt mitt liv utanför bloggen. Jag har helt enkelt haft lite bloggtorka men kände nu att jag var sugen på att komma igång igen. Ny bloggdesign fick alltså komma upp och nya rader ska allt skrivas. Dock har jag fortfarande lite pill i kodmallarna som ska fixas, men det tar jag en annan gång. Jag vet bara inte vart jag ska börja eftersom det har hänt mycket nu.
Turkietresan med bästa vän, fester, den gågna tiden med Johan - ja det är bara en del av det som hänt.
Jag orkar inte sitta och kladda upp allt här på en gång som ni kanske förstår men jag kan vara så hygglig och lägga upp bilder från resan iallafall, nice huh? Jo just det, jag har dessutom haft fyra veckors praktik nu precis så ska tillbaka till skolan imorgon då mina fyra veckor med projektarbete drar igång. Trots att min mate sätter sig på flyget som tar henne till Mallorca imorgon, så får jag kicka igång ensam. Förhoppningsvis kommer jag igång denna veckan ändå, jag har inget annat val. Bättre och roligare uppdatering dyker upp imorgon, trust me. UP NEXT- bilder!!

Klackar gör skillnad!  Hey mini!

Detta var några av Lovisas bilder, mina kommer upp imorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!