Imma pick the world up and Imma drop it on your fuckin' head

Tror jag ska beställa egen domän nu, men är tveksam. Det är någon rabbattgrej på Binero nu så det är ingen big deal om jag skulle råka fixa det. Det är så tråkigt att jag har så dålig fantasi och att det förmodligen inte kommer bli något bra namn men vem bryr sig egentligen? Det blir ett namn som förmodligen kommer vara lättare att komma ihåg än det jag går under nu. Men hur värt kommer det vara kan jag ju fråga mig själv, jag som har så "bra" uppdatering så att säga. Blev väldigt tveksam nu och insåg precis hur onödigt detta inlägg blev!
Åh underbara sommar.. Tror det ska föreställa det på bilden iallafall!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!