Going crazy

Sitter och kollar runt lite och är redigt sugen på att klicka hem lite kläder, bara för att! Har länge känt att jag velat byta ut min garderob helt och hållet men det är, som ni säkert vet, ganska omöjligt! Jag har en jäkla massa kläder så om jag skulle hysta ut allt jag ägde så skulle det kosta rätt mycket att fylla upp den igen. Lägg märke till att jag sa rätt mycket, det borde kanske stå jättemycket! Man är tyvärr inte gjord av pengar, vilket jag väldigt gärna hade velat vara! Tänk vilka friheter man hade haft då. Helt oberoende på alla sätt när det gällde den biten, lovely! Från det ena till det andra, en bild på mig och Charlotte!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!