Stupid talk

Min helg kommer sammanfattas med god mat, trevligt sällskap, mys med pojkvännen och jobb. Alla andras helg kommer sammanfattas med fest, redig fylla, spyor, minnesluckor och pinsamma sms. Vilken helg låter mest lyckad? Jag älskar lugna och mysiga helger! Bara för att det är helg så behöver man inte dricka, men att försöka få fram det till folk är inte alltid det enklaste. " vad då, det är helg? Sup för fan! Man kan inte vara nykter hela helgen, det går inte! " jag tycker personligen att det möjligtvis gått liiiiite för långt när människor resonerar så här. Så tacka vet jag helger som denna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!