onsdagkväll

Godkväll mina vänner! Kom hem från Johan för en stund sedan, med en ros i minhand (gullet gav mig en ros igår, så underbar!) Jobbade somsagt natten till idag och åkte direkt till Johan imorse. Han var lagom pigg alltså, men vi somnade gott! Vaknade runt 13 idag och åt en goe frukost! Vi skulle egentligen gått hem till mig men vi fastnade i hans soffa, kanske lika bra med tanke på att vi hade det bra! Sandra kikade även förbi nu på kvällen, trevligt! Nu är jag somsagt hemma, Sandra hos sig och Johan är på jobbet. Sover alltså ensam inatt, men som tur är så kommer han imorgonbitti!
Lite mys! Ser ni den fina rosen ;)?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!