you can try to knock me down, but you're leaving without success

Godmorgon allihop! Ja, ni läste rätt- jag vaknade för en liten stund sedan. Jobbade alltså natten till idag, vilket var lite sisådär. Jag menar, hur kul är det att behöva vara vaken till sju på morgonen när man helst av allt bara vill sova?
Nu är jag något sånär utvilad skulle jag tro och har precis hävt i mig en mugg varm choklad för att kunna hasa mig upp på banan igen! Inatt blir det förhoppningsvis inget jobb (vad jag vet) eftersom de inte ringt in mig än. OM de skulle ringa så skulle jag givetvis jobbat.. Men ikväll vill jag bara gosa ner mig med min pojkvän som kommer hem från England idag. Han sitter på flyget hem nu närmare bestämt, oh great!
Här befinner jag mig i en riktigt stor godisaffär i Göteborg. Vilket jävla paradis haa!?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!