In the end of the week

Nu var även denna helg över, snart iallafall. Några timmar kvar men de kommer gå så for så! Så vad har jag haft för mig i helgen? Igår blev det upp till tomteparaden med min pojkvän, min syster, Safije och Edwin. Min syster var barnvakt igår och fysatan vilka gulliga ungar! Det blev även en goe fika hos Johans föräldrar, gottgott!
Det var ett jäkla liv sedan när barnen skulle varva ner på kvällen, det tog sin tid men det gick. Barn med sockerkick, always fun!
Vaknade upp hos Johan idag, som vanligt. Dock började han jobba vid 8 imorse men kom tillbaka på sin rast så då blev det fika! Gjorde klart en uppgift som jag skickade in också och sedan trampade jag hemåt. Ikväll väntas jobb mellan 16-21.30. Ett bra avslut på veckan, cashflooooow!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!