Jag väntar på dig, kom nu

Nu trillar miss negative in igen, ni kan väl aldrig få nog? Hursomhelst! ----(MINUS MINUS MINUS MINUS) till pissevädret som promt måste tillbaka till oss! Nämnde jag att jag var glad över att snön kommit och att mysfaktorn stiger rejält? Om inte, så säger jag det nu! Jag älskar snön, bara det inte är för kallt och halkigt ute så är det heeelt okej för mig! Nåja. Tydligen fick vi inte behålla den lilla mängd av snö utan nu satte det igång och började ösregna. Det är sjukt, vart kom regnet ifrån? Det var flera minus ute under dagen, borde det inte snöa då istället? Jag blir iallafall inte drabbad av regnet idag. Har dock en pisseblöt pojkvän att krama om sen. Only 30minutes left..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!