Let's run the night

And here we go! Den nya designen sitter nu uppe, finally! Det krävdes inte många minuter av mitt liv att pilla ihop den, vilken tur! Hade knappast orkat sitta med den timme efter timme. Det var inte riktigt så här den skulle sett ut egentligen men jag upptäckte under vägen att den skulle se rätt okej ut like this. Jag hoppas ni står ut med ännu en drop-down' meny! För det kommer jag förhoppningsvis göra ett tag iallafall. Hursomhelst, nu är det sluttjatat om det! Sitter hemma med en fet chipspåse. Vilken tur att jag och min pojkvän inte åt upp allt igårkväll utan att vi lämnade såpass mycket som vi gjorde. Undra hur glad han blir på mig när han ser att den är slut. I värsta fall får jag hoppa på cykeln och åka bort till torpa. Åka? Snarare glida, halkigt utav bara fan ute. Vilken tur att jag cyklar som en tanta när det är vinter. Någon som vill racea med mig? Klar seger, utan tvekan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!