Mina tummar ner, vilken positiv energi

Hej mannar! Idag var vi på tingsrätten med klassen, intressant faktiskt! Dagen har rullat på fint tycker jag, är glad över att vara hemma dock! Nu ska jag bara vara hemma och ta det jäkligt lugnt, får se om jag träffar Michaela och Amanda ikväll, får kika på det! Tänkte ta tag i det där med design nu. Det behövs, mitt humör är inte det bästa när jag kommer in på bloggen och ser hur den ser ut i dagsläget. Och nu undrar ni säkert hur det gick med den kommande designen. Struntar faktiskt i den, den gick inte alls bra insåg jag efter en stund. Koder som försvann hit och dit och jag misslyckades tyckte jag. Glad tjej! Hade jag haft en systemkamera och photoshop, god damn vilken design ni hade fått skåda då! Nu står jag tyvärr tomhänt, med inget utav det. Så är det med det, det suger! Jag känner att jag utstrålar jättepositiv energi nu, jättemycket.. Nej hörrni, det går inte. Nu ska jag på designjakt och ändra om den så som jag vill ha den. Vi hörs sen!
Här var man på gott humör iallafall! Påväg till Bulgarien. Eller vi skulle bara lämna landvetter, göteborg sweeeeden först!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!