Oh friday!

Godmorgon vänner 
Har ni sovit gott? Det har jag, sover så gott med min älskade pojkvän vid min sida! Inte konstigt att jag får svårt att somna om när han åker till jobbet.. Nåja! Jag har kommit hem från skolan nu, efter en onödig engelska lektion, hur värt är det att verkligen kämpa sig iväg till skolan för att sedan sitta och inte göra någonting? Skötsamt iallafall!
Jag skulle egentligen in till stan och ta en fika med Lovisa men eftersom hon inte vaknat/hört av sig/svarat på mina samtal så ger jag upp! Bestämde mig för att åka hem och stanna här tills jag börjar skolan 14.20 igen, orkar inte trotsa ut i regnet om hon skulle vakna nu, hehe.
Hittade några gamla rockstar bilder! Fina va?;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!