Måndag morgon

Godmorgon allihop
Gårdagen spenderades med Johan at my place. Det blev som jag sagt tidigare, jag slog honom i Wii. Men om han läser detta så kommer han nog ifrågasatta det jag nyss skrev för det var väl inte riktigt hela sanningen. Men roligt hade vi! Blev lite gotta till det också, perfekt! Måste bara berätta att det är roligt att ens lillebror har så höga förväntningar av en.. Du är allt go du Filip pånken!
Hursomhelst! Sedan åkte jag och Johan in till stan för att träffa Mirela och Tommy. Det blev lite chill nere vid sanden innan Johan körde hem mig till Lovisa för att sedan åka till sitt jobb för att jobba natten.
Därefter blev det en kvällspromenad med Lovisa och Michaela innan jag vandrade hemåt. Blev som vanligt telefonsnack med Johan i ett par timmar innan jag somnade gott! Där fick ni en redig update! Nu tänkte jag tömma kameran så nu kommer bilder på både det ena och det andra. Vad det är ser ni i kommande inlägg. Enjoy!
Bild från en av sommarens få soldagar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!