HÅRTIPS

Jag är inte ensam om att vilja ha ett långt,fint och välmående hår. Det händer givetvis inte bara över en natt, det krävs lite arbete med det hela. Här har ni några tips jag hittat om hur man kan just hjälpa håret på vägen!
♥ Blekning och andra starka behandlingar sliter oerhört mycket på håret och ska helst undvikas.
♥ Att tvätta håret varje dag är inte bra och kan torka ut. Varannan dag är lagom eller mer sällan.
♥ Använd vårdande produkter för just din hårtyp.
♥ Använd alltid värmeskydd innan värmetänger.
♥ Återfukta med inpackningar lite då och då.
♥ Har du tid – låt håret lufttorka.

Tumblr_lkvytn0rua1qcbegxo1_500_large

Personligen är jag inte den bästa på att använda värmeskydd innan jag exempelvis plattar håret. Jag är rättare sagt tvärdålig på det så jag har bara mig själv att skylla när det kommer till den biten!

Postat av: elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv: ja det är klart vi kan följa varandra på din nya blogg, säg till nör du lagt till mig så lägger jag till dej:DDD!

bra tips!

2011-05-14, 23:04:23 - URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/
Postat av: elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv: okej tack , har lagt till dej nu:D

2011-05-14, 23:27:09 - URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!