HEJ GODISAR

Det blev en väldigt lång dag på praktiken med tanke på att vi fick jobba över också pga ett slags olycksfall. Tråkigt att se, eftersom det inte fanns någonting jag personligen kunde göra med tanke på att jag bara är praktkant.
Efter jag slutat mötte jag Lovisa och så unnade vi oss en 20minutare. Skönt som fasen vill jag säga, där hade jag kunnat ligga kvar en bra stund till! Imorgon är det ännu en lång dag som väntar men imorgon ska jag baka hela förmiddagen med en härligt tant. Så vi får väl se hur det går! Och det känns inte helt fel att vara ledig på tisdag!
Vad har ni andra gjort för något på er lediga dag? Jag hade önskat att jag var i era skor..
Postat av: Anna-Johanna

sv. Vad gulligt att du gjorde det :)

Du får också ha en fortsatt fin dag ! =)

2011-05-15, 18:35:36 - URL: http://annajohannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!