AND I'M GLAD YOU GOT AWAY BUT I'M STILL STUCK OUT HERE

Ooookej hörrni, jag ser att bilderna i inlägget under knasar rejärlt men jag skyller på att uppdateringen blev fel när jag bloggade från min Iphone. Påtal om den, så skulle jag ju skickat in den till tele2 så att de kunde se vad de kunde göra för att få min lille bebis att bli frisk igen. Pixlarna knasar nämligen, det är ingenting som förstör telefonen i sig men det är själva principen, att det faktsikt stör när jag tänker på det. Jag ska ändå ha telefonen i två år såatteee...
Ja förresten, jag kanske ska säga att jag är hemma på håltimmen eftersom min sista lektion för denna veckan börjar 14.20. Jag klagar inte direkt eftersom vi har psykologi B, mitt favoritämne!
I helgen väntas jobb, är bara ledig idag så då ska jag spendera hele kvällen med min pojkvän. Soooo goooood!
Ibland är kvalitén på Iphone bilder... bra.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!