Äntligen helg!

Idag blev det träning och solning för mig och michaela på håltimmen, gött faktiskt! Sista skoldagen för denna veckan är nu avklarad , inte helt fel det heller! Fick förfrågan om jag kunde hoppa in och jobba inatt men ser helst att jag är pigg och fräsch imorgon, då jag och älskling blivit uppbjudna till brålanda på kalas. Så inatt blev det alltså inget jobb för min del. Ikväll blir det bara softilation hos min pojkvän, får hoppas att huvudvärken försvinner innan dess. Inte alls så mysigt annars ;( nu var förresten julstaken uppe i fönstret! Jättemysigt! Åh vad jag älskar julstämning!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!