Big, big loooove!

Godmorgon vänner, eller ska jag säga goddag? Hursomhelst! Älskling kom hit igår efter jobbet så det blev mat, film och annat gott! Filmen var vidrig, förjävlig rent ut sagt men som tur var så sov jag inte ensam inatt! När Johan stack till jobbet imorse, var det tänkt att jag skulle somna om och det var ju.. Enkelt! Nja, men efter många om och men så gick det! Förresten , jag sitter med hårfärg i huvudet nu, kände att det var dags för lite förändringar! Nyfikna? Well, wait and see! Bild kommer givetvis upp senare! Och nu har jag äntligen alla fyra säsonger av underbara O.C! Tackar Johanna för det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!