Le för mig, låt mig få se ditt leende igen

Ber om ursäkt att jag "råkade" radera inlägget som jag droppat av alldeles innan detta men jag upptäckte hur skev jag såg ut på bilden nu när jag kollade via datorn. Dumt hur Iphonen kan ljuga för en ibland.
Hursomhelst! Jag har nu bockat av ännu en skoldag som var ganska okej, trots att den var seg men jag stod ut!
Har precis ätit middag här hemma med familjen så nu sitter jag och letar desperat efter en klänning som jag hittat på Nelly.com förut men den verkar vara puts väck! Hur roligt är det? Den perfekta julklänningen  ju, riktigt snygg! Jag ger mig inte förrens jag hittat den igen, om jag så får sitta hela kvällen och leta. Fast jag ska iochförsig hinna med att åka och träna med min pojkvän också, vilket jag faktiskt ska göra om någon timma eller så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!