Mikket roliiiigt

Jag såg att det var ritkigt lönsamt att lägga upp gamla bilder och sedan länka på facebook, för nu är statestiken högre än vad den vart dagarna innan. Inte konstigt att den legat lågt nu eftersom jag skriver så sjukt ointressanta inlägg nuförtiden. Jaja, jag skriver dem på något sätt till mig själv, eftersom jag tycker att det är så kul att gå tillbaka och läsa vad man skrivit! Jag hade inte brytt mig ifall någon läste eller inte, det skulle jag nog däremot gjort för något år sedan eller så. Herregud, förr hade jag ritktigt många som läste min blogg. Det var kul! Förstod inte ritkigt vart alla läsarna kom ifrån då men jag antar att jag blev puschad framåt så jag fortsatte med det jag gjorde. Dock kan jag säga att en del av läsarna droppat av, vilket är förståeligt. Hade jag ens velat kika in hos någon som skrev så tråkigt som mig? But hoooold on, jag ska allt få tillbaka lite av glöden igen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!