new week

Helgen har susat iväg som så många andra helger gjort tidigare tycker jag. Det är så tråkigt för man hinner inte göra någonting känner jag. I helgen blev det iallafall kalas uppe i Brålanda hos min pojkväns kusin, massa gott och det var allt trevligt! Det kändes dock skit att behöva tacka nej till att jobba två nätter men vad gör man inte.. Är man upptagen så är man, that's it! Idag blev det iallafall jobb för min del, en kort tur på 5 timmar men det är alltid bättre än något! Blir lite kvällar och så nu iveckan bland annat, inte helt fel!
Idag ska jag bara ta det lugnt. Tänkte plugga lite innan min kära pojkvän kommer hit. Han slutar 15.30 så jag har ju tid på mig så att säga..
Look what I found! Roligt med gamla bilder tycker jag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!