Somebody tell me what I'm gonna,What I'm gonna do, eh

Som vanligt så har jag ungefär tusen tankar som snurrar runt i huvudet och denna gång handlar det om hårfärg. Jag är fortfarande nyfiken på att testa på en annan färg, bara för att ha gjort det och för att se hur bra jag skulle passat i det. Blondt är verkligen ingenting att tänka på men däremot mörkblond med ljusare slingor hade varit något! Men hallå, du sa ju inte blondt? Ja det gjorde jag men man kan se färgen blond på mer än ett sett! Right?
This colour, myms!
Rött är fortfarande hett tycker jag, trots att det var 4353 år sedan det blev modernt. Något jag skulle vilja testa men förmodligen är för feg för. Elleeeeer?
Äh vafan hörrni, det spelar nog ingen roll hur mycket jag tänker eller diskuterar mig själv. Nu på vintern ska jag ha mörkt, likaså till balen och studenten. Så exakt när är det okej för mig att börja exprimentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!