Working woman!

Jag befinner mig nu på jobbet, har degat ner i soffan i personalrummet på min rast. Det har blivit jobb hela helgen för min del, gött när pengarna kommer! I fredags blev det överby en sväng förresten. Skulle köpa julklappar men hittade till en början en till mig själv, en snygg kofta från gina tricot! Hur mysig som helst nu i vinter! Hittade faktiskt julklappar till min lillebror också, så något vettigt köpte jag;) ikväll blir det mat och Bingolotto hemma hos mig med min familj och pojkvän. Bra avslut på veckan tycker jag. Och självklart drar jag hem storvinsten!! Räkna med mig hörrni!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!