Working woman

Hey soldiers! Jag kom hem för någon timma sen, har nämligen varit iväg och jobbat. Blev inringd 7.30 imorse och fick ett pass som var mellan 8-16. Jag tackade ja direkt eftersom jag ändå vill jobba så! Dagen har gått bra tycker jag, fort om inte annat! Har hunnit sitta ner med min familj och ätit mat, skönt när alla är samlade. Och vad som väntas nu ikväll är lite oklart änsålänge. Ska eventuellt bort och spana in karolins nya lya men hon skulle höra av sig så vi får la se. Tog en bild för en stund sen som jag tänkte lägga ut. Dock inte för att visa hur vårdad jag ser ut *host* utan för att lägga ut en "nytagen" bild.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!