HEJ MANNAR!

Nu börjar jag skämmas litegrann känner jag, HUR F*N GÅR DET MED MIN BLOGG EGENTLIGEN?! Jag har ju inte vart den flitigaste när det kommer till inlägg ser jag men det ska jag ändra på, direkt!!
För att få en liten update så kan jag säga att jag ägnat den sista tiden till att jobba, pilla med mitt projketarbete, vart med min pojkvän och lite så. Inte helt fel! Jag ska även se till att få igång bloggandet från min Iphone också, om det vill funka. Det har nämligen inte gjort det den sista tiden. Tråkigt. Nu ska jag snart börja göra mig iordning för att sedan åka in mot stan för lite work! Går på mitt hårda kvällspass nu förstår ni, halv sju! Riktigt jobbigt pass ;)
Sedan ska jag åka hem till Johan för att få klart det sista med min rapport.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!