Push me forward

Ja men hallå hörrni! Jag bloggar nu från min iphone , riktigt gött att det funkar som det ska nu! Förutom det så sitter jag och pluggar här hemma, försöker nöta in mitt dumma manus som jag ska stå och prata om i morgon inför hela OP! Nervös? Huuuur kan ni tro något sånt? Detta är hemskt.. Hursomhelst! Idag var det dags att prova ut och beställa studentmössorna, wooooah! Snacka om att man bli något taggad eller, jisses!! Det tråkiga är att vi inte får dom förrens vecka 17, that sucks! Jajajaja vad jag tjötar, men ni läser ändå. Great ;) jag ska avsluta här nu så att jag kan få saker och ting gjort. Study is the shit! Kommer ni ihåg när man använde det uttrycket förresten? Old times, good times! I'M LEAVING! puss!

Postat av: Lotta

Så himla söt du är :)

2011-10-17, 17:55:49 - URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!