Thumbs up!

Hej
Nu var det iallafall gjort, vilket känns jättebra! Redovisningen av mitt projektarbete var nu borta ur mitt huvud och nu väntar jag bara på att få betyget. Jag tycker personligen att det gått riktigt bra med hela arbetet men vi får väl se.
Nu innebär det alltså att mitt sista skolår i skolan drar igång på torsdag eftersom morgondagen kommer bestå av ytterligare redovisningar. Fick schemat som gäller fr o m torsdag och det är väl lite halvroliga tider kan jag tycka. Halv fem på fredagar, sugen? Hursomhelst! Sitter iallafall här hemma och har gjort det ett bra tag. Myst lite med min lillasyster och sånt så ska jag väl bara få i mig lite mat och så, för sedan drar jag bort mot älskling! Blir eventellt träning senare och vi får se om Sandra hakar på också. Förövrigt så har vi nog Sveriges pissigaste väder idag. Jag tror jag ska börja använda min vinterjacka officiellt från och med idag. Behövs änna...
En bild som känns något varmare än vädret idag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!