Tired

Efter några timmar med mina papper i handen så känner jag mig ganska förberedd imorgon inför den förbannade redovisningen. Det är alltså denna dag jag fasat över ett tag och som jag egentligen inte vill ha. Ni förstår nog inte hur nervös jag kommer vara imorgon. Okej , jag vet att jag är långt ifrån den enda som kommer känna så här men ni kan väl iallafall ha lite förståelse ? Och det är just en sak jag tänkt på.. Oavsett hur mycket jag övat in mitt dumma manus så blir jag inte alls förvånad om jag får tunghäfta när jag väl står där uppe på scen, inför hur många människor som helst. Och att veta att lärarna betygsätter ens redovisning också, det förenklar ju inte direkt det hela. Men men , jag får försöka göra det bästa utav det. Typiskt min vanliga tur att jag blev en av de som ska redovisa på den första dagen och dessutom bland de första av hela proceduren. Just My luck! Nu ska jag studsa ner till min lillasyster som ligger och snackar därnere. Gullet är snart hela 5månader , redan!! Och sedan är det väl dags att jag fixar det jag ska fixa för sedan åker jag hem till min pojkvän och spenderar natten där. Underbart!! Vi ska se till att baka något ikväll förresten! Får se om jag slänger upp bilder senare, ha en bra kväll sålänge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!