Söndag

Hej allihop! Jag ligger nu hemma hos min pojkvän i hans soffa under tiden han är på jobbet. Jag skulle nämligen låna hans dator eftersom min dator inte har ett program som han har, så jag fick stanna kvar här efter han åkt imorse. Vaknade runt 11 och satte igång direkt och jag blev klar alldelles nyss. Har bara hunnit ta lite bilder som jag tänkte lägga ut. Efter det ska jag diska åt honom, överraska han lite när han kommit hem runt 17tiden. Snäll flickvän han har skaffat va? Senare idag blir det träning och solning, guuu' så skönt!! Nej nu får jag dra igång eftersom jag ska pallra hem mig sen också!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!